On nyt ollu vähän taukoa tänne päivittelyssä..

niin paljon kaikkea,niin vähän aikaa!Tehny vaan lakukoruja mitä on ollu tilattuna ja aina kun luulee saavansa pitää taukoa lakuista niin eikö joku taas tilaa....No hyvähän se vaan on :)

Nyt meneillään myös Porin Asu hyvin messuille tekeillä huovutettuja mobileja,koulun kautta,kun pääsemme sinne myymään omia juttujamme :) Eli lakujakin siis täytyy tehdä lisää ja paljon!

Mutta kuvia mobileista,kunhan edes yhden saisin loppuun asti valmiiksi :)

Oikein ihanaa syksyä kaikille <3